neděle 12. května 2013

30-denní výzva...

... na zadek.
Tedy dřepy. Na tohle se připravuji už hodně dlouho, konečně jsem našla motivaci.
Bohužel, mám malé prsa, tak musím spolehnout na zadek.
Moje motivace č.1 je tohle tričko. Prostě ho musím mít. Ale chtělo by to začít se zadkem něco dělat. Proto se do toho od zítřka dám taky. DO čeho že to? Do 30 denní výzvy dřepů. Dřepy mi nikdy nedělaly problém, ale myslím si, že po takové dávce se možná i zpotím a doufám, že výsledky půjdou vidět. Viděla jsem na tohle hodně kladných zkušeností a navíc - Bude to splněné během několika sekund. Nevydržím cvičit dlouho. Vždycky se vymluvím na to, že prostě nemám čas. Ale pár minut denně navíc si určitě najdu. Budu muset. Ze začátku si to asi budu rozdělovat na dvě části, po čase na tři. Uvidíme, jak to budu zvládat.
30 day squat challenge for you guys :D
Důležité je také správné provádění dřepů. Při špatném provádění to sice nebude mít o moc menší účinek, ale rozhodně si nechci zničit kolena. Fámy o tom, že dřepy ničí kolena. Jsou pravdivé jenom polovičně. Když dřep dobře provedeme, na kolena to žádný vliv mít nebude.
s u m o #squats (Taken with Cinemagram)
Tak holky, kdo jde do toho semnou...?

4 komentáře:

  1. Hodně štěstí. Já dřepy nesmím právě kvůli kolenům. Takže tobě budu přát velmi pevné nervy. A o těch Rayových statusech jsme na tom úplně stejně. Už te%d závidím každé slečně, která s ním bude. Protože bude šťastná.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tuhle challange chci zkusit, i když dřepy kvůli kolenům nesmím, nějak už si to moc neberu, aha, no tak já bych spíš zhubnout měla, musím .

    OdpovědětVymazat
  3. Ve fotbale fandím Liverpoolu a jinak Plzni. :-) aha :/ tak snad nespadnou! :/ To teda taky mám nervy snad vyhrajou ale zatím to tak nevypadá :/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tuhle výzvu absolvuji, jsem už u 6 dne. Zatím to ujde, výsledky jsou už trochu vidět. :)
    Přeji pevné nervy ale přeci - co bychom pro naše zadky neudělaly co ? :) :D

    OdpovědětVymazat